Op deze plaatst wordt de netspanning van 230VAC aangevoerd en middels 4 automatische zekeringen verdeeld over alle afname punten.
|
|
|
Om alle voedingen, relais, electronische panelen en extra stopcontacten een plaats te geven wordt in de gehele cockpit DIN-rails geplaatst.
|
|
|
Zo ook rechts van het instructeur station en in het station onder het buroblad.
|
|
|
|
|
Zonder een goede elektrische voorziening kan een complexe simulator niet werken.
De gekozen aansluiting kan in dit deel van het gebouw ruim 3x 30A leveren en bijna ieder deel is voorzien van zijn eigen zekeringautomaat.
Tevens wordt de verlichting van de hal straks bedient vanuit de simulator.
Wanneer we gaan vliegen kan de instructeur alle externe verlichting doven.
In noodsituaties zal de noodverlichting van het gebouw ook aangaan.
|
Er is gekozen voor een grote kunststof goot, waar we genoeg leidingen in kwijt kunnen. |
|
|
|
|
Uiteraard wil iedereen dat de leidingen netjes gebonden in de goot liggen. |
|
|
Hier geschied het monteren van een UTP aansluiting en een aparte wandcontactdoos voor het
nog te bouwen bureau. |
|
|
|